چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

باهدف معرفی و آشنایی دانشجویان ورودی جدید نیمسال اول 99-98 گروه کامپیوتر با مقررات و آئیین نامه های آموزشی و پژوهشی جلسه توجیهی در مورخ 19/08/98 در محل سالن اجتماعات آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد مشهد با حضور معاونین آموزشی و دانشجویی ، اعضای هیأت علمی گروه و دانشجویان برگزار شد.
در ابتدا مهندس حلاج کارشناس گروه کامپیوتر در توضیحاتی از روی اسلاید به معرفی فعالیتهای پژوهشی ، آشنایی دانشحویان با چارت آموزشی گروه و نکات مهم آموزشی پرداختند.
سپس مهندس فاطمی پور مدیر گروه رشته کامپیوتر آموزشکده سما نیز به معرفی انجمنهای علمی و فعالیتهای باشگاه پژوهشگران جوان و همچنین روشهای عضویت در این باشگاه با توجه به فعالیتهای مرتبط با گروه در زمینه ثبت اختراع مطالبی را ایراد نمودند.
در ادامه این جلسه مهندس حبیبی پور معاون آموزشی و عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر آموزشکده ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان آرزوی موفقیت در زمینه کسب دانش و بهره گیری از اساتید توانمند در گروه جهت پیشبرد اهداف علمی تأکید کردند.
دکتر مخیران معاون فرهنگی و دانشجویی در انتهای این مراسم به معرفی چارت تشکیلاتی واحد دانشجویی، معرفی و آشنایی دانشجویان با آئیین نامه های نظام وظیفه ، کمیته انضباطی و همچنین توضیحاتی در خصوص لزوم رعایت شئون دانشجویی و اخلاق حرفه ای در محیط دانشگاه مورادی را مطرح نمودند.

samamashhad 1573636752 1