پنج شنبه, 09 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

  • مراسم اختتاميه این مسابقات صبح پنجشنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه با حضور كليه شركت كنندگان در مسابقات در محل سالن پژوهشسرای آموزشکده فنی و حرفه ای سما مشهد برگزار شد ، در اين مراسم دکتر ناصری معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما ، ریاست و معاون آموزشی آموزشکده سما ، جمعی از اعضای هیأت علمی و سرپرستان تیمهای شرکت کننده حضور داشتند. 
    در ابتدای مراسم جناب آقاي دکتر ناصری ضمن خیر مقدم به حاظرین و تشكر از عوامل اجرايي برگزار كننده اين دوره از مسابقات در سخناني دنیای امروز را عصر انفجار اطلاعات وارتباطات نامید، که می توان با بکارگیری صحیح و اصولی از ابزار و امکانات شبکه های مجازی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جهت رسیدن به اهداف بلند مدت خود از آن استفاده کرد. 
    وی در ادامه سخنان خود افزود: در قرن 21 دانشگاه ها ی که در دنیا به صورت برند مطرح می شوند معمولاً به نام دانشگاه های کارآفرین معرفی می شو ند و پایه و اساس کار این مراکز بدین صورت است که دانش و اطلاعات خود را به شکلی به محصول و محصول را به ثروت تبدیل می کنند. 
    ایشان با اشاره به این نکته که دانش آموزان و دانشجویان از ابتدا باید نوع علاقه مندی خود را به حوزه های مهارتی مشخص کنند. افزود: تعیین نوع و زمینه فعالیت و علاقه مندی دانشجویان جهت ادامه تحصیل و بازار کار و نهایتاً رسیدن به هدف با شناسایی و جستجوی دانشگاه های مهارت محور شکل می گیرد. 
    دکتر ناصری در پایان سخنان خود با تأکید به این موضوع که مدیریت زمان جهت حصول نتیجه و تقسیم بندی فعالیتهای روزانه مهمترین گزینه در رسیدن به موفقیت و کسب جایگاه ویژه در هر مرحله از زندگی است برای تمامی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات آرزوی موفقیت و کسب درجات عالی در مسیر پیش رو از خداوند متعال مسئلت نمودند. 
    پخش چند کلیپ گرافیکی زیبا از برگزاری مسابقات و همچنین معرفی کادر اجرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.  در انتهای از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهداي لوح يادبود و جوايز نقدي تجلیل بعمل آمد.

  •  گزارش آیین اختتاميه اولین دوره مسابقات بازیهای رایانه ای، پوستر و برنامه نویسی