پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 


ز کــوی یــار مــی‌آید نـــسیم بـاد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

طریق کام بخشی چیست ترک کام خود کردن

کـلاه سروری آن است کــز این ترک بردوزی

سخن در پرده می‌گویم چو گل از غنچه بیرون آی

کــه بیش از پنج روزی نیست حـکم میر نوروزی

                            (غزلیات حافظ)

پیشاپیش حلول سال نو، تولد دوباره طبیعت، و عید فرخنده نوروز را که پیام‌آور دوستی و محبت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را به تمامی اساتید شریف و کارکنان گرامی و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آموزشکده‌ی فنی و حرفه‌ای سما مشهد تبریک عرض می‌نمایم.

سال 1394 که در روزهای پایانی آن به سرمی‌بریم، سالی بود که دست‌آوردی بزرگ را به همراه داشت. پس از 12 سال از تاسیس آموزشکده سما مشهد، رسیدن به آرمان استقرار آموزشکده در محیطی شایسته مهارت‌آموزان، اساتید و مربیان و کارکنان آموزشکده سما، بی‌شک بدون تلاش و از خود گذشتگی یکایک عزیزان سمایی میسر نمی‌شد. فرصت را مغتنم شمرده از همه دست‌اندرکاران آموزشکده و حوزه سما به خاطر تلاش‌های صادقانه و بی‌دریغی که در جهت نیل به این هدف داشته‌اند صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

امیدوارم بااستعانت از خداوند متعال سال 1395 سال پیشرفت، تعالی و توسعه کمی و کیفی آموزشکده سما باشد و به امید خدا و همت تمامی همکاران و دانشجویان در راه تحقق اهداف فرهنگی، آموزشی و تربیت مهارت‌آموزی سما قدم‌های بلندی برداریم

بر این باورم که تقارن سال نو با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بهار طبیعت جلوه‌ای نو خواهد ‌بخشید و سالی پر از خیر و برکت، برای ایران عزیزمان رقم خواهد زد.

سید مرتضی علوی

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد

27 اسفند 1394