جمعه, 10 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

6 هزار فارغ التحصیل ، حاصل تلاش 12 ساله آموزشکده فنی و حرفه ای سما مشهد

مراسم توجیهی دانشجویان دختر ورودی جدید آموزشکده فنی و حرفه ای سما مشهد ، هفدهم و هجدهم مهرماه با حضور رییس ، معاونین ، مدیران گروه ، کارکنان و اساتید ، در سالن اجتماعات آموزشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما مشهد ، مرتضی علوی ، در جمع دانشجویان دختر ورودی جدید آموزشکده فنی و حرفه ای سما مشهد ، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم ، از حماسه بزرگ عاشورا ، به عنوان درس استواری و مقاومت یاد کرد و افزود : جامعه از شما انتظار یک فرد بالغ را دارد. سعی کنید مشکلات زندگی را تبدیل به مسئله کنید و با تدبیر ، آن مسائل را حل کنید.

رییس آموزشکده سما مشهد ، با بیان اینکه این آموزشکده به عنوان مرکز مهارت محور دانشگاه آزاد اسلامی ، در سال 82 تاسیس شد ، از ورود 17 هزار دانشجو از زمان تاسیس این آموزشکده تا کنون و 6 هزار فارغ التحصیل خبر داد و افزود : این آمار فارغ التحصیلان در آموزشکده های سما نشان دهنده این است که مدرک این آموزشکده ها که توسط دانشگاه آزاد اسلامی صادر می شود مدرک معتبری است و برای اخذ این مدرک ، دانشجویان باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی از ساختمان فعلی آموزشکده سما مشهد با زیربنای 16 هزار مترمربع ، به عنوان بزرگ ترین پروژه آموزشی در بین آموزشکده های سما سراسر کشور یاد کرد و افزود : این پروژه در سال 93 افتتاح شد و فضای آموزشی بسیار مناسبی برای درس آموزی است.

مرتضی علوی همچنین چارت آموزشکده را برای دانشجویان تشریح کرد و ضمن معرفی مدیران گروه ، آیین نامه آموزشی و مالی را به دانشجویان یادآور شد.

1

4

DSCF3456